فصل خوب ها (باز آر)

فصل خوب شامل عکس ها و مطالب خواندنی.، با معرفی محصولات مختلف جهت خرید اینترنتی در توسعه بستر خرید و فروش سالم آنلاین به فعالیت می پردازد..

فصل خوب ها (باز آر)

فصل خوب شامل عکس ها و مطالب خواندنی.، با معرفی محصولات مختلف جهت خرید اینترنتی در توسعه بستر خرید و فروش سالم آنلاین به فعالیت می پردازد..

مشاهده . قبول . حرکت ... : کسب درآمد یا هر چیز دیگر .

شعر ، موسیقی و هرچه که به این شکل با طبع سر و کار دارد برای ذهنِ کار بسیار سودمند و مفید-پیش برنده می تواند باشد.
ممکن است شما در طول کار خود با اعداد سر و کار زیادی داشته باشید ، و ممکن است در برخی اوقات فراغت خود در پارک یا لابی شرکت یا بالکن منزل ... به حل کردن جدول سودوکو بپردازید. شمایی که عاشق ریاضیات و اعداد هستید این جدول برایتان حکم همان شعر و ادبیات و موسیقی را دارد. از آن لذت میبرید. سیقل روحتان می باشد. و آرامشبخش .
چرا که خونسردی و آرامش برای فرد هدفمند ، برای فرد انجام دهنده باز هم بسیار مفید ، سودمند و لازم میباشد. لازم است ، اگر که برای شما صحّت ، تسریع و کیفیت .. با اصول و در پیشرفت کارتان اهمیت دارد .

خواندن یک بیت شعر خوب ، در کنار یک دید یا تصویر از زندگی بخشیدن ، بوسیله ی وزن و موسیقی خود یک تاثیر ، و صرف خواندن یک شعر / اثر ، تاثیر منحصر به خودش را داراست .

موسیقی خوب و نو یک خلق است .

اثر نو و خوب یک خلق است .

انجام و ارائه ی یک کار به نحو احسن یک تلاش خوب .،

انجام و ارائه ی یک کار نو و خوب (و فکر شده) یک خلق ، یک تلاش مورد پسند و حتی پش برنده می باشد .

کسب درآمد . مادی و معنوی . حس زندگی . شناخت . احترام و عشق (اهمیت) ، آرامش ... و همه چیز .

بعضی از گلخانه داران با ذوق و دل به کارشان داده ... برای گیاهانشان زمان پخش موسیقی دارند . حواسشان به تنظیم نور و بسیاری کارهای خلاقانه دیگر می باشد .

برای احترام به خود ، تعهد به کارهایمان کافی ست .

ذهن باز و منعطف ، برای زمان مشکلات و پردازش ایده ها عالی ست .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.