فصل خوب ها (باز آر)

فصل خوب شامل عکس ها و مطالب خواندنی.، با معرفی محصولات مختلف جهت خرید اینترنتی در توسعه بستر خرید و فروش سالم آنلاین به فعالیت می پردازد..

فصل خوب ها (باز آر)

فصل خوب شامل عکس ها و مطالب خواندنی.، با معرفی محصولات مختلف جهت خرید اینترنتی در توسعه بستر خرید و فروش سالم آنلاین به فعالیت می پردازد..

استفاده نه، که تبدیل به مداد ارزیابنده شدن. نوع انتقاد.، یا انتقاد؟

چشمچشم هرچقدر هم زیبا، اذیت کننده یا آزار دهنده، یا ... چه چیزایی، نیست. حالا بگیرم به نظر بنده. مخلص شما. منظورم از نیست وجودی نیست که کسی و فردی و انسانی و آدم مشتی ای نیست که آزار نگیره از به اصطلاح زیبایی های چیزی. که خب همه جا میگن بعضیا که یجورایی خیلیم هست. منظورم اگه خیالت راحت باشه و کارمون به کارمون باشه، حواسمون سرمون، به قول خارجیامون کوله. یعنی کولیم. هستیم. کارمونو میکنیم. تو اکیپ. تو خیابون. تو تنهایی. ... . حالا؛ به فولان دختر یا پسری که سنش در نوجوانی یا ازمون کوچکتر(هرچی)،فامیلی کسی برا مثال، بگم(بیان کنم) شما لحنت خام بود عزیزم پس احساس خوب نداشته باش. حس نکن زنده ای. نگو اون فیلم قشنگه یا این یا اون یا اون یا اون. . . چه بسا که میتونه از من سی ساله خیلی (از لحاظ ارزش های ذهنی، روحی، ... چی.. چی..) خیلی.،و حتی خیلی بهتر بالا/باحال خفنتر سبکبالتر موفق تر و چه باشه. و البته،همینطور این مسئله دلیل نمیشه من فلانم یا بهمانم. یا به قولی بیسانم. .و انتقاد واقعی نه به خاطر ضعفای احساس-شونده(...)، که نسبت به اعمال و وجودای واقعا بد و اینها ایجاد، درونمون ساخته، نام میتونه بگیره. ؛نگم باید. یا نگم بهتره؛. تازه زیادم بهش هی وصله نشه. چون هم از لحاظ زمانی و هم اتصال به قضیه هامون، و بهم نریختن الکیشون. و رسیدن به و بودن در/تو ساختن/پیداکردنای خودمون.هی. بودنمون. زنده. ... هول نزدنمون. ... شل نزدنمون. ... حرفااای خیلی گسترده. این ی چیکه ی چکه ی چکّه. اما بازم فکرهام و نظرامو تو پیاده رو و هرجا و همینطور منسجم تر و بیشتر:کوتاه تر(که هربار نظرمو راجع به یه آیتم/مقولۀ به خصوص بتونم بنویسم. که هم بتونم حس و نُقلش ر بیان کنم. هم پراکندگی دلیل رفتنِ خط و پیرنگ نوشته ها نشه. .. ) آپ خوام کرد. 

پُست. که بهرحال یکم(یکم بیشتر) برام اهمیت هم همیشه دارند. ادامۀ آذر خوبی داشته باشین. یک چندبیتی هم از ... شاعر کلاسیک، برای شب و روزتان بخیر ... اجازتا.                

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.